"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Ivan Shishkin - Flowers on the forest edge

Ivan Shishkin - A Walk in the Forest

Ivan Shishkin - Forest River.

Picturi de Ivan Shishkin

În crâng

Am auzit cântarea cerească în ciripitul ciocârliei,

Pe când îngerii îşi scuturau aripile deasupra crângului.

Ce pulbere aurie au lăsat în văzduh…

Şi ce miresme de liliac!

Florile se întreabă sfioase:

De unde vine această ploaie parfumată?

Mi-am lipit tâmpla de mesteacăn

Şi am ascultat inima pădurii,

Pe când pârâul îmi îmbrăţişa gleznele,

Fluierând melodii săltăreţe.

Lumina pătrunde lin printre perdelele de arini,

Zugrăvind poiana în rugină amăruie.

În această tăcere mă simt deodată uşoară şi curată.

Daniela Ghigeanu

Sibiu, 20 iulie 2012,

Parcul Sub Arini

Lasă un răspuns

