"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

RUGĂCIUNEA PĂCĂTOSULUI

RUGĂCIUNEA PĂCĂTOSULUI

“Tata, stiu ca Ti-am incalcat poruncile si pacatele mele m-au despartit de Tine. Imi pare foarte rau si acum vreau sa ma intorc la Tine de la viata mea trecuta pacatoasa. Te rog sa ma ierti, si sa ma ajuti sa nu mai pacatuiesc. Cred ca Fiul Tau, Iisus Cristos, a murit pentru mine, a inviat din morti, este viu si aude rugaciunea mea. Il invit pe Iisus sa devina Domnul vietii mele, sa ma conduca si sa domneasca in inima mea de astazi inainte. Te rog sa trimiti Duhul Sfant sa ma ajute sa Te ascult si sa fac voia Ta tot restul vietii mele. In numele lui Isus Te rog, Amin.”

„Doamne, ştiu că sunt un păcătos. Ştiu că merit să suport consecinţele păcatelor mele. Mă încred totuşi în Iisus Hristos ca Mântuitor personal. Cred că moartea şi învierea Sa îmi aduc iertarea. Mă încred în Iisus şi numai în El ca Domn şi Mântuitor personal. Îţi multumesc, Doamne, pentru mântuire şi pentru iertare! Amin!”

Lasă un răspuns

