"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Rugăciunea din fotografia de mai jos este din Franţa, de la Catedrala Notre Dame de la Garde, din oraşul Marseille. Aş dori să fie tradusă în limba română, lansez rugămintea către cititorii blogului. Nu am găsit-o în cărţile de rugăciune, nici pe internet, cred că mulţi oameni s-ar bucura dacă ar fi tradusă.

??????????

??????????DSCN0337

Iată traducerea. Maica Domnului a lucrat chiar pe facebook, după câteva ore de la lansarea rugăminţii am primit cu mare bucurie două traduceri şi vi le împărtăşesc şi dvs. Să vă fie de folos:

Rugăciune către Doamna noastră a Apărării
de la Catedrala Notre Dame de la Garde din oraşul Marseille, Franţa

Trad. din limba franceză: prof. Maria-Daniela Pănăzan din Sibiu

Fecioara Maria, vin sa te rog pe tine, cea pe care eu o chem aici, in Notre Dame de la Garde. Tu ma prezinti Fiului Tau. El mi-a spus: „Iata Mama ta”. Eu sunt si vreau sa raman fiul Tau. Pastreaza-mi sanatatea sufletului si a trupului, pastreaza-mi aproape pe toti cei care-mi sunt dragi (Ma rog azi, special, pentru………………….).
Ajuta-ne sa ramanem fideli credintei noastre crestine (din Botez) si supusi la toate cate Fiul Tau ne cere. Da-ne sa iubim pe toti cei care ne inconjoara. Fie ca iubirea noastra sa radieze bunatate, intelegere, indulgenta (iertare). Ajuta-ne sa slujim intotdeauna mai inainte de toate pe fratii nostri.
Sprijina-ne in incercari. Apara pe toti cei care sufera in trupul lor si-n sufletul lor.
O, Fecioara a Apararii, o, Mama a Cerului, ma adresez tie cu inima mea de copil. Roaga-te pentru noi Fiului Tau Iisus. Obtine pentru noi gratia de a-L iubi intotdeauna mai mult si de a ne asemana Lui cu fiecare zi tot mai mult!

RUGĂCIUNE DOAMNEI NOASTRE A APĂRĂRII

Trad. de Adina-Elena Neagu din Braşov

Fecioară Maria, vin să te rog, pe Tine, pe care te numesc aici, Doamna Noastră Protectoare.
Tu mă prezinţi Fiului tău. El îmi spune :”Iată Mama ta!”. Eu sunt şi vreau să rămân copilul tău.
Păzeşte-mi sănătatea sufletului şi a corpului. Păzeşte-i şi pe cei care-mi sunt dragi (azi mă rog în special pentru….).
Ajută-ne să fim fideli botezului nostru şi ascultători la tot ceea ce Fiul tău ne cere. Dă-ne nouă să iubim tot ceea ce ne înconjoară. Ca iubirea noastră să radieze de bunătate, de înţelegere şi toleranţă. Ajută-ne să fim mereu de folos fraţilor noştri. Susţine-ne în încercări. Protejează-i pe toţi cei ce suferă în corpurile şi inimile lor.
O, Fecioară Apărătoare, o, Mama mea din Cer, mă adresez ţie cu inima unui copil. Roagă-te pentru noi Fiului tău Iisus. Obţine-ne graţia de a-L iubi mai mult şi de a-i servi în fiecare zi.

Lasă un răspuns

