"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Comments on: "Rugăciune către Domnul Iisus Hristos de Daniela Ghigeanu" (5)

  1. Este absolut divin ….trebuie sa m-a întorc la el?….dar cuma…?.?..?

    • Numai prin IUBIRE! Iubeşte şi te vei mântui, crede şi te vei mântui, nădăjduieşte şi te vei mântui! El e poarta oilor, Calea, Adevărul şi Viaţa. Tot ce faci, ce spui, ce gândeşti să se raporteze la Domnul Iisus. Predă-I Lui inima Ta şi El va lua toate poverile tale, îţi va uşura sufletul.

      • draga am facut ceva,ce n-am crezut ca voi putea…diavolul m-a pus jos toata viata(si eu l-am lasat..acum 5min eram cu prietena mea cea mai buna”cocaina” in fata..de 2 zile,si in tot timpul ti-am ascultat rugaciunea…si acum 5 min,am aruncat tot…multumesc A.P. belgique

      • Lăudat să fie Domnul Iisus Hristos! Suflet drag, nu eşti singur, ai un Mântuitor care te ajută, nu renunţa la El. Mă voi ruga pentru tine.
        Am un grup de rugăciune pe site, Crucea de Lumină se numeşte. Aştept să-mi scrii pe adresa de e-mail: ghigeanudaniella@yahoo.com o cerere de rugăciune- nume şi prenume, localitatea, ţara şi cererea, vezi pe site la rubrica Lista de rugăciune a grupului. Pe site va apărea doar prenumele, pentru confidenţialitate. Doamne ajută!
        Daniela

  2. vreau sa te cunosc,sunt intr-o mare lupta si de fiecare data ma invinge,vicleanu,…si numai Domnul ma poate ajuta..

Lasă un răspuns

