"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

poză (10)

DSCN0312

Rugăciune de mulţumire

Doamne, Tată Ceresc, îţi mulţumesc pentru toate harurile, darurile şi binecuvântările pe care mi le-ai oferit de-a lungul vieţii mele. Îţi mulţumesc pentru părinţii mei, pentru familia mea, pentru sufletul meu pe care mi l-ai umplut cu lumina, pacea şi iubirea Ta, pentru cele cinci simţuri, pentru darul vieţii!
Te rog să fii cu mine în orice clipă, la orice pas, la bucurie şi necaz, în ceasul de tăcere şi în ceasul de rugăciune!
Preasfântă Maică a Domnului Iisus Hristos, îţi mulţumesc pentru ocrotirea maternă cu care m-ai înconjurat şi pentru darurile minunate pe care mi le-ai aşezat în suflet, dar mai ales pentru scumpul tău Fiu, Mântuitorul nostru!

Rugăciunea călătorului/pelerinului

Doamne Iisuse Hristoase, Te rog să-mi luminezi drumul şi să-mi sfinţeşti paşii, cuvintele şi gândurile de-a lungul acestei călătorii! Trimite-mi, Te rog, îngeri păzitori care să mă însoţească şi ocrotească în drumul meu, alungă din mintea mea toate gândurile rele şi din inima mea toate emoţiile negative, umple-mi sufletul cu pacea şi bucuria cerească, ca să pot fi de folos celorlalţi călători/pelerini, cu o inimă senină şi veselă, pentru Gloria Ta! Amin.

Daniela Ghigeanu,
28 septembrie 2013
Alba Iulia,
scrise în onoarea Sfintei Treimi şi a Fecioarei Maria de la Lourdes, Franţa

Comments on: "O rugăciune de mulţumire şi rugăciunea călătorului/pelerinului" (2)

  1. Multumesc, Daniela, draga, pentru rugaciunile tale frumoase!
    Le voi folosi si eu.

Lasă un răspuns

