"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

INTOARCEREA LA VIATA

Ma numesc Magdalena Magala, locuiesc la Deva si doresc sa va fac cunoscuta o poveste de viata adevarata, care merita a fi impartasita, pentru a intari credinta in PUTEREA VINDECATOARE a Lui Dumnezeu si a sfintilor Lui, dar si pentru a marturisi despre viata de dincolo de bariera ,,mortii”, care este o poarta de trecere pentru suflet intr-o alta dimensiune.
In data de 19 octombrie 2012 am fost internata de urgenta in spital in urma unor dureri abdominale cumplite. Inainte de a ma duce pana la vecini sa-i rog sa ma ajute am spus, uitandu-ma spre icoana Maicii Domnului: ,,Maică Sfântă, nu ma lasa!”… si Maicuta nu m-a lasat sa mor… Dar sa revin la povestire.
Din cauza durerii, muschii abdominali si ai vezicii urinare mi se blocasera, aveam abdomenul intarit si nu mai puteam sa urinez. Medicul chirurg a spus ca trebuie sa ma opereze urgent ca sa vada ce am inauntru, putea sa fie de la stomac, care obisnuia sa ma doara frecvent in ultima vreme, sau putea sa fie de la pancreas. La ora 23 am intrat in operatie, iar la ora 2 si jumătate am fost dusa la reanimare in stare de anestezie totala. Ce s-a intamplat: stomacul, care avea o rana mare, deci ulcer de 5 cm, se perforase de 4 zile si eram deja in stare de septicemie severa, cu tensiunea 7, iar lichidul scurs inundase intestinele si patrunsese in uter, din care medicul ginecolog extrasese 11 seringi cu lichid verde, scurs din stomac. Situatia era foarte delicata, operatia a constat in decuparea ulceratiei stomacului, coaserea lui, curatirea cavitatii abdominale, prin aspirare si tratarea septicemiei avansate. Medicul, din ce mi-au relatat mai tarziu prietenii si sotul, care au asteptat pe hol, a spus ca nu garanteaza nimic, si totusi am noroc ca nu am avut alte afectiuni. Dar eu stiu, ceea ce el nu stie, ca ,,norocul” meu este ajutorul de la Dumnezeu, de la Maica Domnului si de la sfantul Nectarie. Dar sa continui… M-am trezit in sala de reanimare cu trei tuburi care ieseau din burta si cu un alt tub din stomac, care iesea pe nas si pe care trebuia sa elimin sangele, cu un cateter cu robinet montat in artera jugulara, prin care eram conectata la perfuzii si pe care mi-au administrat plasma si sange, dar si tratament timp de 11 zile si 12 nopti, plus o cusatura de-a lungul abdomenului, care ma durea si nu imi permitea sa ma misc.
Eram constienta ca eram in salonul de reanimare si ca mi se administrau calmante si sedative in perfuzie, ca sa suport durerea. In prima zi, vineri, l-am vazut pe tatal meu, care murise de 6 ani, venind pe un drum spre mine, era imbracat in albastru si mergea destul de lent. Stiu ca am spus, foarte raspicat, ca inca nu vreau sa plec din lumea aceasta. Dupa care, imaginea tatalui meu a disparut. Dar iata, am simtit pe obraz o atingere si am observat-o pe verisoara mea, Sandica, care murise de un an. Am reactionat rapid, parca instinctiv: nu, nu, inca nu vreau sa vin, mai am treburi nerezolvate aici pe pamant! Imaginea ei a disparut, dar a persistat mult timp amprenta atingerii obrazului ei, pe care o simteam ca o dovada ca nu a fost numai un vis!
Imi amintesc ca m-am trezit sambata, iar asistentele m-au intrebat cum ma simt, daca ma doare operatia, si am cerut sa-mi aduca o cana cu ceai sa-mi umezesc buzele, care erau uscate. Ma deranja rau tubul din stomac. Il simteam ca ma zgaraie pe gat. Doctorul a spus ca inca nu imi scoate tubul, ca este necesar sa il mai tin. Nu constientizam ce rol important are, dar noaptea de duminica spre luni am inteles.
M-a vizitat o prietena, care a facut o cruce peste mine cu mir zicand: ,,Crucea de lumina vindecatoare sa fie cu tine!”. Ma simteam rau, parca eram pironita pe o cruce. Ma gandeam cum de am ajuns asa… Si cum o sa scap de aceasta suferinta…
Uitandu-ma in salon am vazut icoana sfantului Nectarie de la Eghina, vindecatorul. Mi-am amitit ca citisem viata Sfantului si minunile savarsite. Cum l-a vindecat pe parintele care ii purta numele de un cancer in piept… Parintele Nectarie care, dupa parerea medicilor, trebuia sa moara răpus de un cancer, a fost vindecat de Sfantul Nectarie, ce a facut sa iasa din pieptul batranului preot Nectarie, ce slujea in biserica cu hramul sau, tot sangele si tumora groaznica ce il chinuia de mult timp.
Atunci m-a fulgerat gandul sa il rog pe Sfantul Nectarie sa imi scoata din stomac si din organism tot ce nu imi trebuia, sa ma scape de sangele din stomac, cum a scos din pieptul parintelui bolnav acea tumora si sangele. Am inceput sa cer fierbinte: ,,Parinte Nectarie, te rog scapa-ma de aceasta boala, scoate tot ce nu imi trebuie din stomac!”. Noaptea de duminica mi-a fost foarte rau avand senzatie de voma continua, iar pe furtunul ce intra in stomac am eliminat mult sange si un lichid verde, aproximativ jumatate bidon de 2 litri. Curios lucru, ca pana in noaptea aceea nu eliminasem decat foarte putin si credeam ca acel furtun, care ma zgaria pe gat groaznic, nu prea imi era de folos. Dar s-a dovedit ca a fost foarte util! Sunt sigura ca parintele Nectarie a facut o minune cu mine si a raspuns rugaciunii mele disperate. Am multumit spre dimineata cand am putut sa ma linistesc din acest chin… Imaginati-va ce rau este cand ai o senzatie de voma. Ca toti muschii abdominali si ai stomacului se contorsioneaza si arunca afara din stomac ce nu-i place organismului. De obicei, in astfel de situatii ne aplecam peste un lighean ca sa ajutam organismul sa elimine mai repede. Eu nu puteam sa ma misc, eram legata la aparate si cu toate tuburile, plus ca la aceste repetate contorsionari musculare, aveam dureri mari datorita taieturilor din peretele stomacului, dar si din cauza muschilor sectionati de-a lungul burtii. Si asta sa dureze cateva ore… Dar slava Lui Dumnezeu, s-a facut dimineata si, chiar daca au mai fost cateva crize de voma si eliminari de lichid verde, erau mai rare si ma putem linisti. Am realizat ajutorul Sfantului Nectarie si stiam ca tot raul e spre bine.
Incepand de luni am putut sa stau in fund in pat cu ajutorul unuia dintre medici, care m-a ridicat. Iar de marti am putut sa ma misc cativa pasi, in jurul patului, cu ajutorul infirmierei. Si chiar daca eram foarte slabita si slaba- am slabit cam 8,9 kg- si aveam ameteli, eram pe drumul cel bun.
Slava Tie, Doamne, pentru tot si toate! Pentru bine si pentru incercarile care ne sunt date spre intelepciune si spre a se constientiza limita puterilor omenesti si atotputernicia Lui Dumnezeu in viata omului traitor in lume! Multumesc fierbinte Maicii Domnului, Sfantului Nectarie si ingerului meu pazitor, ca sunt sigura ca a fost langa mine mereu si s-a rugat pentru mine.
Doresc sa dau aceasta marturie despre ajutorul ce l-am primit si despre faptul ca in astfel de momente conlucreaza mai multe entitati divine spre binele ,,bolnavului”, ce se afla la limita dintre cele doua dimensiuni, cea fizica si cea subtila. Astfel este posibila si venirea celor apropiati din ceruri ca sa il ajute, sa il incurajeze pe cel incercat sau chiar sa il insoteasca pe drumul spre adevarata ,,casa”, care este Cerul.
De acolo am venit, din Cer, si acolo trebuie sa ne intoarcem, mai devreme sau mai tarziu. Aici pe pamant suntem in trecere, in misiune sfanta, sau la scoala vietii care sa ne imbogateasca in fapte de iubire, de intelepciune si de responsabilitate fata de creatia Lui Dumnezeu, care DORESTE SA NE PREGATEASCA, CA SA LUCREZE PRIN MANA SI MINTEA NOASTRA, CU INIMA SI EMOTIILE NOASTRE.
Faca-sea voia Ta, Doamne, precum in Cer si pe pamant! Amin.

Magala Magdalena
1 iunie 2013

Comments on: "Întoarcerea la viaţă, o mărturie cutremurătoare a unei femei credincioase din Deva" (1)

  1. Mulţumesc dragă Magda, pentru curajul tău de a scrie despre ceea ce ai trăi! Este o experienţă dureroasă, dar cred că Domnul te iubeşte mult, şi de aceea ai primit vindecarea. Lumea văzută, a celor 5 simţuri, şi cea nevăzută, a spiritului, coexistă şi adesea interferează, mai ales în cazul morţii clinice sau în momentele cruciale ale vieţii, dar şi în timpul somnului, iar ce ţi s-a întâmplat confirmă existenţa sufletului şi continuitatea sa după moartea trupului, dar şi ajutorul ceresc al entităţilor de lumină şi al celor dragi care ne aşteaptă dincolo… Să fii binecuvântată! Te aşteptăm oricând cu alte articole! Daniela

Lasă un răspuns

