"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Rugăciunea la Fecioara Maria, Trandafirul Mistic

Trandafir Mistic , fii binecuvântată, mamă a graţiei divine, tu care ai dăruit lumii întregi pe Fiul tău Divin, Iisus Hristos, creatorul iertării divine!
Trandafir Mistic , fii în veci binecuvântată! Fiul tău Divin, stingându-se pe cruce, a obţinut iertarea noastră, iar tu l-ai ajutat, atunci când sabia ţi-a străpuns sufletul.
Trandafir Mistic , fii în veci binecuvântată! Ce ai fost aleasă de Tatăl Ceresc să fii mireasa bogaţiilor Sale, slujitoare şi distribuitoare a harurilor Sale.
Trandafir Mistic, mama noastră! Întoarce-ţi privirea iubitoare asupra milioanelor de oameni. Te rugăm, te implorăm, ajută-i pe toţi să obţină iertarea lui Dumnezeu prin botez sfânt, juramântul împăcării şi toate celelalte jurăminte.
Trandafir Mistic, mamă a graţiei divine, ajută-ne să ajungem în casa Tatălui Ceresc, căci suntem copiii tăi şi copiii lui Dumnezeu. Veghează asupra sufletului meu, care prin păcate este sărăcit şi nedemn.
Trandafir Mistic, cea care dai celor care îţi cer. Am încredere în tine, îmi deschid inima în faţa ta. Las lumina ta să îmi lumineze sufletul. Cu iubirea ta maternă, cu puterea ta fără margini şi compătimitoare fă-mi inima să strălucească. Umple-mă cu bucurie, umilinţă şi pace!
Trandafir Mistic, cea care accepţi că eşti o mamă cu o atenţie specială pentru toţi copiii care au nevoie de ajutor, caut ajutor la tine în toate nevoile fizice şi spirituale. În principal, mă rog ţie pentru următoarele (aici spuneţi pentru ce).
Trandafir Mistic, cea care eşti mama lui Iisus Hristos şi mama graţiei divine, cea care eşti mama milosteniei şi a vieţii, cea care eşti mama noastră bună şi speranţa noastră, adaugă-mă în inima ta curată şi ascultă rugăciunea mea!
Amin!
Trandafir Mistic, roagă-te la Iisus pentru noi! (x3)

Lasă un răspuns

