"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Comments on: "Regulile de aur ale vieţii- Sfânta Hildegard von Bingen" (2)

  1. LUCIA GEORGETA BAJAN said:

    Cu drag, un comentariu pentru Picaturi din lumina…
    Este minunat ca tu Daniela ai dat fiinta unui site de spiritualitate,pentru ca poarta amprenta sufletului tau frumos…In fotografia cu copacul din gradina,nu mi-a atras atentia doar comunicarea subtila de lumina si culoare intre tine si copacul de alaturi, ci si palmele tale,facute pentru vindecare,alinare,mangaiere…Nu am uitat ca intr-o seara pe un peron din Gara de Nord mi-ai luat chinul de la ochi si frunte cu mana…pentru totdeauna…intr-o iubire neconditionata…Scriu aici din iubire si recunostinta,nu numai pentru ceea ce mi-ai daruit mie,ci pentru tot ceea ce daruiesti tuturor prin acest site…Stim ce este cel mai important acum: acum este foarte important sa fim uniti in rugaciune,iubire si credinta,iar tu prin acest site aceasta faci…Sunt in Malta nu de mult timp si mi-e dor de spiritualitatea noastra,de toti cei pe care i-am cunoscut,de fii cerului din iubita mea tara…,dar pe aceasta cale sunt din nou cu voi ca si cand nu am plecat niciodata de acolo.Suntem cu totii UNA,asa cum Domnul nostru Iisus Christos a spus.Si nu exista AICI SI ACOLO,dupa cum nu exsista decat ACUM – CLIPA sau TIMPUL DIVIN,nu suntem separati nici de timp,nici de spatiu,noi suntem o unitate care asteapta UN CER NOU SI UN PAMANT NOU,traind de pe acum acest CER NOU SI PAMANT NOU,prin unitatea in iubire sfanta…Unde lucrez aici am trait experiente deosebite si am de invatat ceva minunat care as vrea intr-o zi sa impart cu voi,pentru ca…VA IUBESC.
    Te imbratisez cu drag,Daniela si pe toti aceia care urmaresc acest site…
    LUMINA,PACE SI IUBIRE PESTE INTREGUL PAMANT,
    Din toata inima si sufletul meu,a voastra,Lucia…

Lasă un răspuns

