"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

         Duhule Sfinte, Te rog sa imi recuperezi si sa-mi reintegrezi in timpul noptii, in fiinta mea spirituala, toate partile pierdute, furate sau legate ale sufletului meu in aceasta viata,  astfel incat eu  sa devin  o fiinta echilibrata la nivel spiritual, karmic, emotional, mental, energetic si fizic. Multumesc!

Amin.

 

         Duhule Sfinte, Te rog sa ma eliberezi de toate conexiunile malefice subtile si materiale, create intre mine si alte persoane, cunoscute sau necunoscute, cu sau fara voia mea, care ma impiedica sa evoluez spiritual, sa am succes in cariera (la studii), spor in casa, intelegere in familie, liniste sufleteasca si fericire in aceasta viata. Ajuta-ma sa primesc lumina divina, sa fiu inspirat de Dumnezeu in gand, vorba si fapta, sa ma conectez direct la Sfanta Treime!!! Fie voia Ta, Doamne! Multumesc! Amin.

 

        Duhule Sfinte, Te rog sa desfaci si sa indepartezi toate nodurile, legaturile si tiparele/matricile negative ale sufletului meu privind desavarsirea mea spirituala, succesul profesional si abundenta financiara! Doamne, Te rog sa ma inspiri ca eu sa inteleg cum imi pot indeplini misiunea umana si spirituala,  fara a aduce prejudicii nimanui ! Lauda Tie, Doamne! Amin.

 

Comments on: "„Rugaciuni pentru vindecarea sufletului” de la Daniela Ghigeanu" (2)

  1. Stan Rodica said:

    Ff frumoase rugaciuni
    Parca i-mi trec toate necazurile .cand le citesc
    Multa sanatate Daniela.realizari
    Rodica RE Italia

Lasă un răspuns

