"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

„Ma bucur nespus ca te-am cunoscut, si de asemenea, iti multumesc pentru minunata rugaciune de aseara. A fost minunat, extraordinar, inaltator, nu am cuvinte pentru trairile pe care le-am avut. Nu am vazut si nu am auzit nimic, insa am simtit si am stiut ca tot universul lucreaza cu si pentru micutul grup de rugaciune. Am simtit ca toti eram unul langa altul, alaturi de Iisus Hristos, Maicuta Domnului, Ingeri si Arhangheli, ca rugaciunile noastre ne ajuta pe noi, pe cei din jurul nostru si pe scumpa noastra Mama Pamant. Nu degeaba se spune ca „omul sfinteste locul”.  Ce frumoasa religie avem si ce frumos ai reusit sa imbini spiritualitatea si partea aceasta, asa zis „paranormala”, cu credinta noastra crestin-ortodoxa! „

Te imbratisez cu admiratie si drag,

Gabriela C. din Constanta

7 iunie 2012

 

 

„Ieri seara, dupa rugaciune, am simtit o mare bucurie in suflet , iubire si implinire . Toata seara am ramas conectata cu Divinitatea . „

Dumnezeu sa te binecuvanteze pentru acesta initiativa .

Ma bucur ca te-am cunoscut .

Te imbratisez cu toata dragostea

 Eugenia T. din Cluj-Napoca

7 iunie 2012

 

 „A fost a doua experienta a mea in domeniu . Am mai participat impreuna cu Ilie si Anca de Pasti cand ne-ai sunat tu . Am fost foarte emotionata. Sunt ferm convinsa ca a avut un impact puternic asupra celor vizati. Astept rezultatele.”

 Tudora C. din Constanta

7 iunie 2012

 

,,Rugaciunea a fost  traita cu emotie si putina incordare. In timpul rugaciunii am simtit caldura in spate (chakra inimii), dupa care s-a mutat caldura  in zona  chakrelor inferioare. Dupa rugaciune am incercat sa fac o meditatie, dar eram foarte tensionata insa am vazut cateva simboluri: aripi de ingeri de culoare bleu ciel spre alb, o floare de iris ….Mai tarziu, cand m-am relaxat,  am vazut cu ochii mintii un cap de faraon  in pozitie orizontala… cand am iesit din starea alfa am vazut cu ochii fizici  cateva secunde o harta, nu am realizat ce reprezinta, ca a disparut, dar mi s-a transmis ca este cu noroc.”

 Mihaela S. din Constanta

8 iunie 2012

 

,,Personal, am simtit ajutorul rugaciunii si multumesc tuturor celor de
Sus si celor care s-au rugat, dar in mod special tie, care ai initiat
acest proiect minunat.”

Mariuca I. din Constanta

8 iunie 2012

 

Lasă un răspuns

