"Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.” (I Corinteni 13, 1-13)

Lista de rugăciune de miercuri seara a Grupului “Crucea de Lumină”

A. Comunitatea din Constanţa

1. Mariana M.- sănătate, iar pentru fiica Mihaela să se rezolve problemele cu soţul
2. Ana A.- pentru soţul meu, să se rezolve problemele emoţionale
3. Tudora C.- pentru fiul meu, Ionuţ, care are un blocaj emoţional, pentru fiica mea, Roxana- probleme de sănătate
4. Maria F.- vindecare totală de cancer, fără recidivă, iertarea de la Dumnezeu pentru avorturi
5. Ştefania- Cătălina şi Gabriel- Bogdan B. – rezolvarea problemelor juridice, pentru familie şi sănătate
6. Maria D.- evoluţie spirituală, trezirea conştiinţei, echilibru, vindecarea şi trezirea conştiinţei fiului meu, Vlad
7. Mihaela S.- Rog pe Preabunul Dumnezeu sa ne binecuvinteze cu cele bune si de folos sufletelor noastre.
8. Maria M.- pentru fiul meu Călin- să se lase de fumat şi ,,Casă de piatră”, să-i lumineze Dumnezeu calea şi mintea, iar pentru fetiţa mea, Marina, să-şi găsească jumătatea, pe meritul ei
9. Cristina L.- fiica mea Maria- Magdalena să se întoarcă acasă, ajutor, iertarea greşelilor trecutului
10. Adriana- Georgeta B.- pace în suflet, succes în profesie, sănătate, abundenţă, fericire
11. Gabriela-Maria I. – Cer indrumare ca sa-mi pot exprima creativitatea si potentialul prin harurile si darurile divine pentru a aduce slava Divinitatii si Existentei si a-mi implini desavarsita expresie de Sine. Sa mi se deschida calea si sa fiu pregatita sa-mi primesc toate binecuvantarile si mostenirea divina – iubirea, sanatatea, abundenta, prosperitatea, bucuria si fericirea! Multumire si recunostinta!
12. Dana-Elena S.- rezolvarea problemelor juridice, sănătate, ocrotirea divină a familiei
13. Maria şi Gheorghe T.- rezolvarea problemelor juridice
14. Gabriela C.- înălţare spirituală, eliminarea prejudecăţilor, furiilor şi nemulţumirilor
15. Elena R.- pentru fiul Paul- iertare şi iubire pentru tatăl lui plecat dintre noi, pentru fiica Andra- găsirea unui serviciu, pentru Elena- un soţ, aşa cum doreşte Dumnezeu pentru ea
16. Teodora N.- vindecarea afecţiunilor oculare, succes la şcoală
17. David- un băieţel mult prea energic, care e respins de cei din jur- să fie ocrotit de Dumnezeu şi să aibă sănătate fizică şi emoţională
18. Mirela D. – sănătatea întregii familii- a mea, a soţului Iulian şi a fiului Radu, achiziţionarea unei locuinţe
19. SILVIU-MIHAI, AURA-TINA și DARIA-MARIA – iertarea pacatelor, sanatate trupeasca si sufleteasca, luminarea mintii, credinta, iubire, nadejde, ocrotire divina si spor in casa; DINU și VIORICA – iertarea pacatelor noastre, ale mosilor si stramosilor nostri, sanatate trupeasca si sufleteasca, intarire in credinta, iubire, nadejde, protectie divina pentru familie si firma, finalizarea casei; CORINA și VIRGIL – iertarea pacatelor, sanatate, liniste, intelegere in familie, spor in casa si la firma, ocrotire divina si ajutor de la DUHUL SFANT si MAICA DOMNULUI pentru cresterea si sanatatea copiilor DAVID-COSTIN si ALBERT-ANDREI.
20. Elena B.- fiica Andreea- Iolanda să-şi găsească sufletul pereche
21. Vlad S.- reuşită la examene, sănătate trupească şi sufletească, luminarea minţii, echilibrarea emoţională, ocrotire divină
22. Daniela S.- ajutor de la Domnul, inspiraţie divină, succes în carieră, fericire, pace sufletească, luminarea minţii
23. Mihai S. -sănătate, izbăvire de patimi
24. Adriana P. – pentru mine doresc sănătate, rezolvarea problemelor financiare, înţelegere în familie, pentru soţul Ion- luminarea minţii şi ajutor de la Domnul, pentru fiica Elena Iasmina- succes la învăţătură, protecţie divină
25. Laura G. – sanatate si vietuire in unime si in voia Domnului pentru mine, pentru Ioana si Viorel, pentru toti cei dragi mie
26. Maria-Cerasela C.- ma rog pentru sanatatea mea, a fiilor mei, a mamei, pentru recuperarea casei, pentru un servici bun si pentru bunastarea familiei mele.
27. Olivia M.- luminarea drumului, luminarea inimii şi a minţii de la Duhul Sfânt, vindecarea karmei familiei şi neamului
28. Ionela P – sanatate , prosperitate si reusite in viata .
29. Romulus G , Florentina si Cozmina Ana Maria – sanatate , liniste sufleteasca si spor in casa.
30. Gheorghe si Elena – sanatate , pace sufleteasca , spor in casa si iertarea pacatelor.
31. LIDIA C.- ocrotirea divina a familiei nostre: Lidia, Nicu, Bety si Costin.

B. Comunitatea din Sibiu:

1. Delia B.- vindecarea de hipotiroidism, sănătate, iubire şi armonie în cuplu, prosperitate, ajutor pe drumul spiritual; pentru mama, Iulia – sănătate, pentru tata, Mihai- sănătate şi refacere după accidentul vascular
2. Ştefan-Valeriu G. şi Gabriela-Maria G.- armonie şi unitate în familie, luminarea minţii, sănătate şi ocrotire divină pentru fetiţele noastre- Anastasia şi Sofia
3. Melania, Svetlana, Nina, Monica, Maria, Tit, Iancu- sănătate, iertare de păcate, ajutor de la Domnul, linişte sufletească
4. Marioara-Mirina M.- sănătate, evoluţie spirituală, iertarea de păcate, luminarea minţii, ajutor de la Domnul

C. Comunitatea din Alba:

1. Daniela G.- sănătate fizică, mentală şi emoţională, inspiraţie divină, mulţumire sufletească, binecuvântare de la Domnul şi succes în carieră
2. Nicolae N.- sănătate, pace sufletească, ajutor divin în misiunea spirituală, finalizarea casei
3. Ioana-Maria S.- intelepciune, rabdare, gasirea drumului in viata si indeplinirea voii lui D-zeu in toate.
4. Viorica M. – indrumare si evolutie spirituala, sanatate trupeasca si sufleteasca, rezolvarea cu bine a tuturor problemelor, luminarea mintii, fericire si prosperitate
5. Costel Ş.- bogatie spirituala, pace in familie, realizarea tuturor visurilor iubite de la Dumnezeu, sanatate trupeasca si spirituala in familie
6. Dora Gabriela T.- linişte sufletească, echilibru emoţional şi spiritual, întărirea credinţei, indeplinirea voii lui Dumnezeu în toate.
7. Alina A. şi soţul Robert A.- ajutor divin, luminarea minţii, pace sufletească, sănătate, fericire, spor în casă
8. Dana M.- sănătate fizică, mentală şi emoţională, mulţumire sufletească, luminarea mintii pt succes în carieră, intelegere, iubire si respect in viata de cuplu, binecuvântare de la Domnul
9. Crina K.- pentru mine şi soţul meu, Mihai- sanatate, linişte şi mulţumire sufletească, luminarea minţii, succes în profesie, spor în casă, fericire, ajutor de la Domnul
10. Gabriela Beatrice A.- luminarea minţii şi obţinerea unui loc de muncă pentru mine şi fiica mea Cristina Beatrice, înţelegere şi linişte în familie, întărirea credinţei, protecţie divină, sănătate trupească şi sufletească, înlăturarea răului din viaţa noastră
11. Elena-Monica T.- ajutor divin, ocrotirea familiei, sănătate trupească şi sufletească, luminarea minţii, întărirea credinţei pentru ea, soţul Gheorghe-Daniel, fiicele Alesia şi Anamaria
12. Mihaela U.- reîntregirea familiei, pace şi înţelegere, luminarea minţii şi a inimii, spor în casă
13. Anca C.- găsirea unui partener cu voia lui Dumnezeu, luminarea minţii, îndeplinirea misiunii spirituale, sănătate pentru mine, pentru fiul meu Ioan-Dragoş, pentru mama Veronica, fratele Iulian şi familia lui
14. Gabriela B.- pentru mine şi soţul meu Marius- binecuvântarea familiei şi a afacerii, pace în casă, sănătate, întărirea credinţei, pentru fiica mea Cosmina- protecţie divină, ajutor la învăţătură, sănătate, pentru soacra mea- despietrirea inimii, luminarea minţii, sănătate, vindecare trupească, iertare de păcate, pentru cumnatul meu Alin- luminarea minţii şi vindecarea sufletului
14. Adriana-Dorina N.- pace şi linişte în familie, sănătate, luminarea minţii, ajutor şi binecuvântare divină pentru aducerea pe lume a unui copil, prosperitate, spor în casă, ajutor divin pentru dobândirea unei locuinţe personale, protecţie divină pentru mine, soţul meu, Nicu, fiica Andra-Maria, părinţii Aurel şi Dorina, iar pentru nepoţica Irina vindecare grabnică şi ocrotire divină pentru familia ei

D. Comunitatea din Dolj:

1. Rodica G. – ma rog la bunul Dumnezeu sa binecuvanteze pe romani si tara noastra minunata, Romania (Gradina Mamei Ceresti), ma rog ca eu si familia mea: Iulian-sot, Mugur-Mihai – fiu, Marin-tata si Elena-mama sa acceptam si sa facem mereu voia Domnului Dumnezeu
2. Maria Marinela U.- sanatate, liniste sufleteasca, gasirea unui serviciu. Pentru Zoia (mama)- vindecarea de cancer si de toate bolile, Ion (tata)- sanatate, liniste sufleteasca, calm; Alexandru (frate)- sanatate fizica si mentala, casatorie; Doru (frate)- sanatate, gasirea unui serviciu, casatorie; Andreea (vecina)- sanatate; Monica (prietena)- sanatate

E. Comunitatea din Argeş ( Piteşti):

1. Adriana E.- sănătate, căsătorie fericită cu persoana potrivita
2. Gheorghiţa D.- linişte sufletească, spor în casă, sănătate, luminarea minţii şi înţelepciune de la Dumnezeu pentru fiul meu, Andrei
3. Ionică S.C. – luminarea mintii si indreptarea pe calea cea buna a sotiei Gabriela-Laura, indepartarea dusmanilor vazuti si nevazuti, distrugerea farmecelor si blestemelor, sanatate si prosperitate
4. Ananda D.- sănătate, iertare de păcate, luminarea minţii şi a inimii, întărirea credinţei şi sporirea răbdării

F. Comunitatea din Cluj:
1. Vlad N.- să fac voia Domnului, să devin un canal de lumină divină
2. Eugenia-Elena T.- sanatate , liniste si pace in suflet , ajutor , ocrotire si binecuvantare de la Domnul , spor in credinta si in viata, evolutie spirituala .
G. Comunitatea din Timis (Timisoara):
1. Laura Ş.- ajutor divin la naşterea celui de-al treilea copil, sanatate trupeasca si sufleteasca pentru intreaga familie, luminarea mintii pentru mine si sotul meu, lepadarea de vicii pentru sotul meu, indepartarea energiilor negative din familie, pace si intelegere, prosperitate

H. Comunitatea din Hunedoara ( Deva):

1. Ioan Corneliu A.- SA FIE INDEPARTATE TOATE PIEDICILE, FARMECELE, VRAJITORIILE, BLESTEMELE, LEGATURILE PREOTESTI SAU VRAJITORESTI, ENTITATILE, ENERGIILE SAU SITUATIILE CARE MA IMPIEDICA SA-MI INTALNESC SUFLETUL PERECHE SI SA INTEMEIEM O FAMILIE FRUMOASA, FERICITA, IMBELSUGATA, IN DEPLINA INTELEGERE SI IUBIRE, CARE MA IMPIEDICA SA AJUNG LA ECHILIBRUL SI REALIZAREA SUB ASPECT FINANCIAR , PERSONAL SI PROFESIONAL !
FACA-SE VOIA TA DOAMNE, SPRE BINELE NOSTRU SUPREM !
2. Lucia C.- Ma rog si va rog sa ma ajutati in rugaciunea mea pentru baiatul meu Tudor si pentru sanatatea fratelui meu Iosif Anghel (zis Lutu), pentru Petre C., prietenul nostru, care are nevoie de vindecare sufleteasca si trupeasca, intarirea vointei, pace si liniste in suflet si in familie. Fie ca totul sa se faca in acord cu Vointa Divina!
3. Ana C. şi Maria P.- sanatate, intelepciune, multumire lui Dumnezeu, iertarea de păcate, pace sufletească
4. Grupul de la Brad: Tiberiu B. -sanatate, despatimire si iluminarea mintii, gasirea unui serviciu potrivit, protectia familiei, pentru Magdalena M. (soţia lui Tiberiu)- sanatate, liniste sufleteasca, spor duhovnicesc, implinirea misiunii spirituale, pentru Maria (fiica lui Tiberiu şi a Magdei)- protectie, spor la invatatura; pentru prietenul Mircea F. –salvarea de la amputare a piciorului şi vindecarea acestuia, sanatate, iertare de pacate, implinirea misiunii spirituale, spor in cele spirituale si materiale, pentru Mario F. ( fiul lui Mircea)- protectie, spor la invatatura.

I.Comunitatea din Vâlcea:

1. Ion B.- pentru sănătatea fiului meu, Adrian-Ionuţ şi vindecarea deplină după operaţie, ajutor divin şi ocrotire de la bunul Dumnezeu

J. Comunitatea din Prahova (Ploieşti):

1. Elena O.- linişte şi mulţumire sufletească, înţelegere în familie, respect, armonie, ajutor divin, luminarea minţii pentru mine, pentru soţul meu, copiii mei, ginerele şi nurorile mele, ocrotire divină pentru nepoţii mei
K. Comunitatea din Olt ( Slatina):
1. Aurora V.- sănătate, înţelegere în familie, rezolvarea tuturor blocajelor materiale şi sufleteşti, luminarea minţii, întemeierea unei familii aşa cum doreşte Domnul, pentru fiul meu Ştefan-Florin

L. Comunitatea din Iaşi:

1. Antonela C.- iubire, împlinirea misiunii divine, sănătate, linişte, armonie, lumină pentru mine, pentru părinţii mei şi pentru George, iar pentru unchiul meu Florin- pace sufletească, vindecarea de ciroză hepatică şi de cancer osos şi iertarea păcatelor

M. Comunitatea din Sălaj:

1. Gelu S.: pentru el, pentru prietenul lui, Viorel, pentru fratele Nicolae, mama Mariana, tata Gheorghe- sănătate, întărirea credinţei, iertarea de păcate

N. Comunitatea din U.S.A.:

1. Claudia D. din Reno, statul Nevada- înţelegere, iubire, sănătate şi înţelepciune, pentru ea şi soţul ei, Wilson, fiii Flavius şi Marcelo, mama Ana, socrul Pedro

O. Comunitatea din Italia:

1. Marietta D.- sanatate, echilibrare emotionala, gasirea sufletului pereche, prosperitate, ajutor si calauzire divina
2. ELENA CAMELIA Z.- ma rog pentru sotul meu, OVIDIU CRISTINEL, sa-i lumineze DUMNEZEU mintea, sa-i intoarca gandurile la familia lui, sa-l pazeasca de ispite, de rele, de farmece, de boli, si ma rog si pt. ANDREEA, fiica noastra, sa-i ajute Dumnezeu sa fie sanatoasa şi să aibă multa putere ca sa treaca cu bine examenele ce urmeaza. DOAMNE AJUTA!
DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZE SI SA NE MILUIASCA PE NOI TOTI, ORIUNDE AM FI IN ROMANIA SAU IN ALTE TARI.

P. Comunitatea din Franţa:

1. Adriana M.- vă rog să vă rugaţi pentru mine şi familia mea- soţul Horaţiu şi fiica Iulia, pentru pace şi bună înţelegere în familie

Lasă un răspuns

